Запровадження технології NFT для брендів

NFT — це незмінні токени, що, по суті, є терміном, який застосовується до певного типу цифрового файлу, де право власності на нього документується та зберігається в блокчейні. Блокчейни — це непідкупні книги, які повністю децентралізовані, тому жодна організація не має повного контролю над ними. Цікаво, як це працює? Найкращий спосіб проілюструвати роботу як NFT, так і блокчейн технологій — це навести приклади. Ви можете уявити блокчейн як базу даних, яку неможливо зламати, в яку вбудований контроль версій. Це система, яка лежить в основі криптовалюти, але вона також має всі види інших потенційних додатків. Наприклад, її можна використовувати в галузі охорони здоров’я для створення сумісних медичних записів. NFT зберігаються в блокчейні, і вони в основному дозволяють відстежувати право власності на цифрові файли. Зокрема, за останні вісімнадцять місяців вони здобули прихильність покупців як механізм, за допомогою якого продається цифрове мистецтво. Зараз вже всім відомо, що художник NFT Beeple продав один NFT за 69 мільйонів доларів.

Чому бренди використовують NFT

Бренди завжди прагнули, щоб їх розглядали як новаторів, саме тому, ми не повинні дивуватись, що так багато з них прагнуть долучитися до NFT. Але які саме переваги вони мають? Можливо, найбільша та найочевидніша перевага фірмових NFT полягає в тому, що вони можуть резервувати та продавати фірмові активи. Вони можуть контролювати попит і пропозицію, криптографічно перевіряти право власності та зберігати дані транзакцій у загальнодоступному блокчейні. Історично, коли бренди створювали й ділилися контентом, вони були обмежені платформами, на яких вони його поширювали. Часто це означало, що небажані оголошення відображались поряд із їх креативами. Тепер, завдяки NFT, бренди можуть використовувати нові способи взаємодії зі споживачами та конкурувати з іншими брендами, зберігаючи при цьому більший рівень контролю над контентом, який вони створюють. Наприклад, бренди одягу можуть запропонувати NFT, які дають можливість придбання ексклюзивних товарів. Бренди також можуть співпрацювати з авторами, щоб надати ексклюзивний доступ до результатів творчості, як-от музики чи творів мистецтва. Вони навіть можуть призначити відсоток, який буде йти від кожного продажу на благодійність автоматично. З огляду на все це, давайте детальніше розглянемо три найкращі приклади роботи брендів з NFT.

Три найкращі приклади роботи брендів з NFT

1. Adidas

Adidas nft

Adidas завжди робив все, щоб використовувати нові тенденції та технології, і впровадження NFT не стало виключенням. Бренд створив ряд NFT під назвою «Into the Metaverse», які по суті дозволяють клієнтам купувати як фізичний, так і віртуальний одяг Adidas. Починаючи з 0,2 ETH, що коштує близько 520 доларів, NFT дозволяють своїм власникам використовувати цей ексклюзивний одяг, за умови, що вони створять аватар у метавсесвіті Facebook. Ці інноваційні NFT вперше надійшли в продаж незадовго до Різдва 2021 року і на цей час вони вже показали себе успішними. Також цікаво, що ця кампанія не лише стала креативним і захоплюючим використанням NFT, але й допомогла спонукати отримати їхні фізичні продукти в реальному житті.

2. Budweiser

budweiser-continues-his-nft-madness

Вихід Budweiser на ринок NFT відбувся завдяки кампанії, в якій вони запустили 11 000 NFT під назвою колекція «Budweiser Royalty». У рамках цієї кампанії вони співпрацюють з 22 майбутніми музикантами для того, щоб допомогти їм побудувати свою кар’єру, за рахунок продажу NFT по 499 доларів. Тут особливо цікаво те, що люди не можуть вибрати, якого музиканта вони підтримують, оскільки NFT генеруються випадковим чином, коли люди роблять покупку. За словами Budweiser, серед 11 000 NFT є 400 колекційних жетонів, 99 рідкісних жетонів, які дозволяють власнику відвідати віртуальну вечірку для прослуховування на основі Discord з артистом, і один ультра рідкісний жетон, який дозволяє власнику здійснити відеодзвінок артисту. Чудова річ у цій кампанії полягає в тому, що вона поєднує інноваційну кампанію NFT з елементами гейміфікації та контент-маркетингу. Не дивно, що це було настільки резонансно і успішно.

3. Coca-Cola

Coca-Cola NFT

Coca-Cola пішла по шляху Adidas, створивши NFT як гібрид цифрових і фізичних продуктів. Як? Вони створили чотири твори мистецтва NFT, які були зібрані в лутбоксі. Розпочали кампанію до Міжнародного дня дружби 30 липня, вона була розроблена для збору грошей на Спеціальну Олімпіаду. Це була коротка, але приємна кампанія, ставки тривали лише пару днів, але все це було для доброї справи, що зробило її набагато більш керованою. Для Coca-Cola цілком зрозуміло, що вони лише занурюються в сферу NFT, а не створюють сотні чи навіть тисячі варіантів, щоб не мати справу з логістичним кошмаром, в який це може перетворитись за великих масштабів. Тим не менш, Coca-Cola є одним з найбільш впізнаваних брендів на планеті, і тому вони більш ніж заслужили своє місце в нашому списку. Буде цікаво подивитися, чи будуть вони дотримуватися цього тренду надалі і випустять більше NFT в найближчі місяці та роки.

Досвід роботи з NFT в компанії Zfort Group

Якщо вам також цікаво спробувати себе в освоєнні технології NFT і використати приклади брендів, про які ми говорили, хороша новина полягає в тому, що вам не потрібні величезні бюджети Adidas або Coca Cola для цього. Ви можете почати з того, щоб працювати з NFT технологіями у складі команди ZFORT Group. Ми маємо великий досвід у всіх видах розробок, включаючи роботу з NFT. Працюємо напряму з клієнтами з усього світу, починаючи з невеликих замовлень, закінчуючи розробкою великих платформ NFT Marketplace. Ми співпрацюємо зі світовими маркетинговими агенціями, тому маємо також досвід в роботі над рекламними кампаніями. Тож, якщо у вас є бажання і натхнення для того, щоб опанувати перспективну технологію NFT, ми запрошуємо вас до співпраці в нашу команду. Актуальні вакансії і можливість сконтактувати з нами на сторінці: https://www.zfort.com.ua/vacancy/ Приєднуйтесь, будемо раді співпраці!

ПІДПИШИСЬ НА РОЗСИЛКУ