Як створити сайт із багатьма постачальниками, наприклад як Amazon

Ви замислюєтесь над тим, щоб протистояти Amazon і створити сайт з багатьма постачальниками, який міг би знищити його і перетворити вас у міжнародний бренд із загально відомим ім'ям? Ви потрапили в потрібне місце. Ми працюємо саме з такими платформами і з радістю ділимось досвідом розробки і запуску аналогічних сайтів.

Тож, з чого почати? Перш за все - вам потрібно переконатися, що це справді те, що ви хочете, і саме в цьому полягає ваша пристрасть. Не шукайте її у когось - знайдіть краще у самого себе.

Джефф Безос, засновник Amazon і найбагатша людина у світі на початок 2021 року, пояснив:

«Однією з величезних помилок, які роблять люди, є те, що вони намагаються змусити зацікавити себе. Ви не обираєте свою пристрасть; це ваша пристрасть вибирає вас".

Отже, першим кроком треба з’ясувати, чи справді перемогти Amazon у конкурентній боротьбі - це ваша пристрасть, чи ваша мета просто заробити гроші? Якщо це так, наступне, що треба зробити, ознайомитись з конкурентами.

Що потрібно знати про Amazon?

Amazon вперше почав свою діяльність ще в 1994 році, коли Джефф Безос виявив, що на ринку існує певний розрив. Він зрозумів, що п’ятирічна, на той момент, Всесвітня павутина пропонує величезну кількість можливостей для тих, хто готовий ними скористатися.

У той час Безос працював віце-президентом D. E. Shaw and Co. на Уолл-стріт. Але він знав, що це не надто високий рівень, порівняно з прибутками, які пропонує ринок. Тому він кинув роботу і переїхав до Вашингтона. Саме там він почав працювати над своїм новим бізнесом.

Спочатку компанію назвали "Cadabra", але адвокату здалося, що Безос сказав "Cadaver" (укр. “труп”), тому він вирішив знайти щось інше. Саме тоді він обрав Amazon, тому що ця назва завжди буде на початку алфавітних списків і сплутати її з чимось іншим важко. Історія така: Безос переглянув словник і йому сподобалось ім’я Амазонка, оскільки воно було екзотичним і різним за змістом, з конотаціями, пов’язаними з найбільшою річкою у світі. Логотип Amazon - усмішка також може тонко вказувати напрям від А до Я, як показано нижче.

amazon 2

Amazon - це класичний приклад старої стартап-історії про веб-сайт, що вибухнув на весь світ, який починався з чийогось будинку або гаражу, хоча цього разу обійшлося підсобних приміщень. Більшість людей пов'язують сайт Amazon із книгами, тому що вони починали саме з них, але цілком можливо, що це могло бути щось зовсім інше.

Коли Безос вперше розпочав роботу, він прочитав звіт, який передбачав 23-кратне зростання електронної комерції за рік. Він склав перелік двадцяти різних типів товарів, на яких міг би спеціалізуватися його новий сайт. До нього входили компакт-диски, програмне забезпечення та відео. Врешті-решт він зупинився на книгах, але це все ще було в його голові як уявлення про те, на чому він міг би заробляти гроші, оскільки насправді Amazon став відомим тим, що продавав потроху всього.

Як Amazon заробляє гроші?

Те, на чому Amazon почав заробляти гроші суттєво змінилось з моменту їх старту, але загальна концепція все ще зберігається. Ідея, починаючи з книг, полягала в тому, щоб покупцям була доступна величезна кількість книг і щоб вони мали відносно низьку собівартість одиниці продукції. Це означає, що їх можна дешево продати, при цьому отримати прибуток від величезної кількості загальних продажів.

Для Amazon все пов’язано з концепцією, яка має назву “довгий хвіст”. Ідея “довгого хвоста” полягає в тому, що, хоча 20% найпопулярніших продуктів можуть становити 80% продажів, на цих останніх 80% все одно можна заробити до біса грошей - і конкуренція тут набагато менш жорстка, ніж там. 3 long tail

Amazon починав із заробляння грошей на “довгому хвості” з книг. Але незабаром вони перейшли до інших продуктів, включаючи компакт-диски та фільми, які Безос розглядав, коли вперше почав свою діяльність. Те, як Amazon заробляє гроші на “довгих хвостах”, зберігається у всіх категоріях продуктів, не лише на книгах.

Але це не тільки фізичні продажі, на яких Amazon заробляє гроші. За останні роки вони заробили купу грошей на своїй моделі Amazon Prime, яка включає все, від безкоштовної доставки наступного дня (звичайно, за преміальну доплату) до доступу до потокових сервісів Amazon. Вони вкладають настільки великі кошти в потоковий контент, що зараз працюють над п’ятисезонним шоу «Володар кілець», яке має стати найдорожчим телешоу з будь-коли зроблених.

Чому можна навчитись у Amazon?

Є декілька уроків, які були нам люб’язно надані Amazon, і деякі з них корисніші за інші. Один з них полягає в тому, що дуже корисно мати інвестиційний капітал з самого початку. Саме тому Безос переконав своїх батьків інвестувати в компанію майже чверть мільйона доларів. Але на жаль, не всі батьки мають доступ до таких грошей.

Ми також можемо навчитися стратегії “довгого хвоста” у Amazon і спробувати наслідувати її. У будь-якому разі, найважливіше те, що Amazon наразі має значний вплив на ринок. Ви не зможете перемогти їх одразу, і тому вам потрібно знайти собі власну нішу, в якій ви зможете домінувати, як це зробив Amazon із книгами, і розвинути саме її.

Amazon також знайшла інші способи урізноманітнити свій асортимент товарів, зокрема, шляхом злиттів та поглинань. Вони придбали CreateSpace, самовидавничу компанію, а згодом перетворили її на Amazon KDP та Amazon ACX для виробництва аудіокниг. Це черговий поворот у підході з “довгим хвостом”. Тому що це дозволило їм скоротити усі продажі, здійснені сотнями тисяч незалежних авторів.

І вони продовжували впроваджувати інновації різними іншими способами - наприклад, Amazon Go. Система розроблена для використання в роздрібних налаштуваннях і використовує камери для виявлення випадків, коли люди виймають речі з полиць та автоматично заповнюють їх новими.

Найкращий урок полягає в тому, що застій - це смерть, і Amazon знає це краще за всіх. Вони власне скористались застоєм інших компаній, щоб розпочати, а згодом побудувати свій бізнес. Вони також побачили, що DVD та Blu-Rays втрачають позиції для потокових послуг, тому вони запустили Prime Video, щоб залишатися конкурентоспроможними.

Інновації та еволюція необхідні, але вони також вимагають грошей. Якщо ви хочете вчитися у Amazon, радимо заощадити певну суму свого прибутку, щоб реінвестувати його в інновації та наукові дослідження.

Що потрібно, щоб запустити власний Amazon?

Ну, машина часу була б корисною.

Але якщо говорити серйозно, хоча Amazon, можливо, опинились в потрібному місці в потрібний час, багато інших елементів також сприяли тому, щоб вони стали домінуючою силою в галузі електронної комерції.

Отже, якщо ви хочете створити власного вбивцю Amazon, то серед факторів, над якими треба працювати, повинні бути:

  • Ніша: Ви не можете бути всім для всіх, і навіть Amazon не в змозі це зробити. Спеціалізація та пошук місця означають, що вам не потрібно намагатися бути кращим за Amazon у всьому. Натомість ви можете виграти в одній ніші, ставши магазином для електроніки або веганської їжі, наприклад.
  • Бренд домену: Ваше доменне ім’я - це адреса, яку люди вводять у свої веб-браузери для навігації вашим веб-сайтом. Наприклад, Amazon використовує Amazon.com, а також регіональні домени, такі як Amazon.ca та Amazon.co.uk. Ваше доменне ім’я повинно бути легким для запам’ятовування, і для того, щоб було складно помилитись.
  • Хостинг: Ваш провайдер веб-хостингу це важливий вибір, оскільки не всі хости однакові. Хтось спеціалізується на швидкості, хтось на безпеці, а хтось на обслуговуванні величезного обсягу трафіку за доступною ціною. Інші запропонують суміш усього цього.
  • Дизайн: Тут ми говоримо про зовнішній вигляд веб-сайту. Те, як ваш веб-сайт виглядає та сприймається, може суттєво вплинути на те, як люди будуть ставитися до вашого бренду. Основний дизайн повинен виглядати чудово, але вам також потрібно регулярно тестувати його юзабіліті, щоб перевірити, чи можуть незначні зміни підвищити ваш коефіцієнт конверсії.
  • Платформа електронної комерції: для початківців безозівцiв доступний цілий ряд різних платформ електронної комерції. Але, мабуть, найкращим вибором буде Magento. Його легко налаштувати, навіть у стандартному пакеті послуг він пропонує пристойну кількість функціональних можливостей.
  • Команда веб-розробників: Ваша команда дизайнерів відповідає за зовнішній вигляд веб-сайту, але саме команда розробників відповідає за забезпечення його ефективної роботи. Окрім реалізації дизайну, вони також вдосконалять функціонал та забезпечують взаємодію веб-браузерів з базою даних сайту.

Вартість розвитку такого мульти-постачальника ринку, як Amazon

Це одне з тих запитань, які часто ставлять нам клієнти і на які неможливо отримати легку відповідь.

Правда полягає в тому, що ви можете створити торговельну платформу із багатьма постачальниками, використовуючи безкоштовні інструменти електронної комерції, хоча вам доведеться враховувати кількість часу, який вам знадобиться на цей проект. У цьому світі ніщо не можна придбати безкоштовно, навіть коли ви користуєтеся безкоштовними інструментами та інвестуєте лише власний час. Ви все ще платите своїм часом.

Звісно, що ви можете створити ринок з багатьма постачальниками дешево. Просто якщо ви справді хочете взяти участь у конкуренції з Amazon і вийти на перше місце, вам знадобиться щось трохи досконаліше, ніж основний функціонал.

Це тому, що кожного разу, коли ви хочете розробити власний функціонал, вам доведеться знаходити розробника, який може взяти на себе цю роботу. Це особливо актуально, якщо ви хочете надати постачальникам інструменти самообслуговування, щоб вони мали змогу самостійно перераховувати товари, а не проходити через вашу команду продажів.

Це спеціальна функціональність, яка вас найбільше відокремить від конкурентів і допоможе позиціонуватись для покупців. Скоріш за все, ви захочете відповідно визначити пріоритети та створити коротке детальне пояснення того, що ви очікуєте на кожному етапі розвитку веб-сайту. Потім ви зможете подати свій бриф на тендер для кількох різних розробників та агенцій i почати отримувати вже конкретні ціни від них.

Насправді все зводиться до того, скільки ви готові витратити і наскільки ви цінуєте нові функції сайту. Особливо на перших етапах, можливо, не варто інвестувати значні кошти в інфраструктуру сайту, поки ви не зрозумієте, що є всі функції, які вам потрібні.

Отже, скільки коштує розвиток ринку таких постачальників, як Amazon? Десь між нічим і мільярдом доларів. Важливішим є питання, яке Марлон Брандо поставив у фiльмi «Дикун» (“The Wild One”), коли хтось запитав його, проти чого він бунтує: «Що у вас є?»

Давайте заробляти гроші разом!

Тепер, коли ви знаєте основи створення такого веб-сайту, як Amazon, вам потрібно розпочати роботу із втілення нового веб-сайту в реальність. Хороша новина полягає в тому, що з прийомами та порадами, якими ми сьогодні поділилися, ви маєте надійний фундамент, на який вже можна спиратися.

Ніхто не може виконати за вас вашу роботу, і тому ви не можете сподіватися, що хтось інший створить для вас вашого власного вбивцю Amazon. Але це не означає, що ви не можете отримати допомогу по дорозі до своєї мети. Хорошою ідеєю буде знайти собі наставника або когось із досвідом, щоб навчатися у них чи отримати пораду, коли будете стикатися з неприємностями.

Ви також повинні знати, коли передавати на аутсорсинг ті завдання, які не можете взяти на себе. Одним із таких важливих завдань є веб-розробка, тому варто звернутися до нас, у Zfort Group. Ми з радістю допоможемо вам розробити ваш веб-сайт із багатьма постачальниками, такий як Amazon.

А якщо ви хотіли б працювати з такими клієнтами на стороні розробників, тоді запрошуємо до нас в команду Zfort Group, будемо раді співпраці!

ПІДПИШИСЬ НА РОЗСИЛКУ