Як AI Summarizer допомагає створювати ефективний маркетинговий контент

Компанії та бренди в усьому світі витрачають час, зусилля та ресурси на створення ефективного маркетингового контенту для залучення наявної та потенційної аудиторії. Однак створення ефективного контенту – непроста робота. Вам потрібно витратити багато часу та подбати про багато речей під час написання, як-от зміст тексту, структура, ясність, стислість тощо.

На щастя, зараз це не так важко, оскільки доступно багато інструментів для написання на основі штучного інтелекту, які можуть допомогти створити якісний контент. Одним із таких інструментів є AI Summarizer, який може сприяти створенню якісного маркетингового контенту кількома способами. Розглянемо в цій статті детально як це працює.

AI Summarizer – короткий огляд

AI summarizer українською - це підсумок ШІ або коротке резюме певного обсягу даних, який може бути завеликий для того, щоб обробляти його без допомоги штучного інтелекта. Це онлайн-інструмент, який працює на основі технології нейронної мережі для ефективного ущільнення довгих фрагментів даних у стислі підсумки, зберігаючи незмінним початкове значення та якість цих даних. Для цього він використовує розширені моделі великих мов (Large Language Models - LLM) і алгоритми глибокого навчання (Deep Learning Algorithms).

Він спочатку ефективно працює з даними, розуміє контекст і визначає важливі моменти у вхідному тексті. А потім генерує узагальнену версію, використовуючи ці головні точки. Таке резюме ШІ або AI Summarize широко використовується студентами, викладачами та маркетологами для роботи з великими обсігами даних.

Чому важливо, щоб маркетинговий контент був ефективний?

Перш ніж визначити роль підсумків ШІ у створенні ефективного маркетингового контенту, було б чудово, якби ми спочатку зрозуміли навіщо конент використовується в маркетингу.

1. Підвищення впізнаваності бренду

Висока впізнаваність бренду є надзвичайно важливою для бізнесу, а ефективний контент може бути дуже корисним у цьому відношенні. Регулярно створюючи релевантний і цінний контент, бренди можуть інформувати свою цільову аудиторію, навчати, розважати, залучати до взіємодії з компанією, що зрештою призведе до підвищення впізнаваності бренду. Крім того, через якісний контент компанії матимуть можливість продемонструвати свою унікальну індивідуальність, бачення, місію чи цілі. Це також може сприяти сильній ідентичності на цільовому ринку.

2. Збільшення кількості потенційних клієнтів

Безперечно, залучення потенційних клієнтів є однією з найважливіших цілей або завдань кожного бренду у світі. Цього можна легко досягти, створюючи якісний контент. Коли бізнес комунікує зі своєю цільовою аудиторією за допомогою контенту, який ідеально резонує з нею, існує великий шанс, що аудиторія зацікавляться вашим брендом, що призведе до залучення потенційних клієнтів. Максимальна кількість потенційних клієнтів автоматично збільшить загальні шанси на конверсію. Важливо відстежувати ефективність свого веб-сайту та соціальних мереж, щоб регулярно оптимізувати свої стратегії залучення потенційних клієнтів. Крім того, якісний контент також допоможе зміцнити довіру та лояльність до бренду, що також може бути корисним для стимулювання генерації потенційних клієнтів.

3. Кращий трафік та пошукова оптимізація

Зростання трафіку на сайті вашої компанії, збільшення конверсій і, відповідно, доходу можливо лише тоді, коли сайт буде домінувати в найкращих результатах видачі пошукової системи за запитами на ваш продукт. Чи відомо вам, що такі пошукові системи, як Google, люблять унікальну і цінну для користувачів інформацію? Отже, створюючи такий контент, як блоги, практичні поради або навчальні посібники, про продукти чи послуги, ви матимете можливість піднятися в результатах пошукової видачі. Це призведе до більшого трафіку, залучення користувачів, що підвищить загальні шанси отримати максимальні продажі.

4. Жорстка конкуренція з іншими брендами

Нарешті, для кожного бренду важливо залишатися конкурентоспроможним на цільовому ринку. На щастя, це також можна зробити за допомогою ефективного контенту. Постійне створення якісного контенту дозволить вашому бізнесу залишатися активним і актуальним на ринку, що ускладнить іншим брендам можливість отримати будь-яку перевагу над вами.

Тепер ви маєте повне уявлення про те, наскільки важливим, а також корисним може бути маркетинговий контент для брендів. Настав час обговорити нашу головну тему – як узагальнювач ШІ може бути корисним для створення якісного контенту?

Способи, за допомогою яких підсумок на основі ШІ допомагає створювати маркетинговий контент

1. Допомагає виділити ключові моменти з матеріалу дослідження

Більшість із вас, можливо, вже знають, що ключ до створення якісного і дійсно унікального контенту лежить у дослідженнях. Це дозволяє ознайомитися з найновішою інформацією, статистикою, прикладами тощо з теми, яка вас цікавить. Однак проблема полягає в тому, що під час дослідження вам доведеться переглянути численні блоги, журнали, документи тощо, щоб отримати корисну інформацію. Очевидно, що це вимагатиме не лише значної кількості часу та зусиль, але й енергії, яку ви могли б заощадити для процесу написання свого власного матеріалу. Для подібних ситуацій зручним варіантом стане AI summarizer. Він швидко виділить найважливіші моменти чи деталі з довгих документів і надасть вам стислий підсумок. Отже, замість того, щоб читати дослідницький матеріал від початку до кінця, ви можете прочитати скорочену версію, щоб зрозуміти основну інформацію. Більшість онлайн-інструментів резюмування на основі штучного інтелекту також надають можливість відображати короткий текст у вигляді маркерів. Це ще більше полегшить вам його перегляд.

2. Робить контент ясним і лаконічним

Ефективний маркетинговий контент завжди чіткий і стислий. Щоб потенційна аудиторія могла швидко і легко розібратися в ньому, не витрачаючи багато часу і зусиль. Однак інколи ви не можете подбати про обидва ці елементи письма одночасно. Це може бути особливо вірно, якщо вам не вистачає хороших навичок письма або тема, яку ви розглядаєте, надто складна і вимагає пояснень. У такій ситуації ви, швидше за все, створите текст, якому бракує ясності чи стислості. Однак це буде не так, якщо ви використовуєте AI summarizer. Давайте пояснимо, як саме. Резюме ШІ працює, усуваючи всі непотрібні, повторювані або жаргонні слова та фрази, зберігаючи незмінним оригінальне значення. Це видалення призведе не лише до скорочення тексту, але й до простих для розуміння результатів.

3. Слідує логіці і послідовності тексту

Окрім ясності та лаконічності, ви також повинні подбати про послідовність під час створення ефективного маркетингового контенту. Послідовність — це коли всі ідеї в написаному тексті ідеально пов’язані між собою. Вона досягається, коли всі речення у змісті належним чином пов’язані між собою і слідують логіці вашої оповіді. Якщо вам важко забезпечити присутність обох цих елементів, не хвилюйтеся, адже ваш онлайн-колега – резюме ШІ допоможе вам. Він використовує розширені алгоритми штучного інтелекту, які спочатку ефективно розуміють відповідні речення чи ідеї в даному тексті. А потім з’єднує їх разом, щоб утворити стислу версію, яка є не лише лаконічною, але й має кращу логіку та послідовність.

4. Швидко створює огляди та описи продукції

Бренди часто додають короткі огляди на початку свого маркетингового контенту, щоб клієнти, які мають менше часу, могли зрозуміти про що ця сторінка сайта або розділ. Крім того, маркетологи також повинні створювати чіткі та лаконічні описи продуктів як частину процесу створення контенту, що сприяє продажам через онлайн-платформи. Узагальнення купи деталей в огляді розділу або описі продукту без шкоди для якості тексту та його змісту може бути не тільки важким, але й потребує багато часу. На щастя, підсумовувач штучного інтелекту також може допомогти в цьому відношенні. Ви можете надати весь обсяг інформації, яку вважаєте важливою для створення огляду, і AI summarizer швидко створить насичену інформацією та стислу версію, яку можна використовувати як резюме. Те ж саме і з описами.

Отже, це деякі з основних способів, за допомогою яких інструмент створення резюме на основі ШІ може сприяти створенню високоякісного маркетингового контенту.

Що ще корисно знати для того, щоб розпочати роботу? Ми підготували відповіді на кілька таких питань.

Як саме працює текстовий підсумовувач ШІ?

Він працює, витягуючи основні моменти з даного тексту, а потім об’єднуючи їх разом, щоб сформувати версію, яка є не лише короткою, але й точною, послідовною та зв’язною.

У яких аспектах процесу створення контенту може бути корисним резюме ШІ?

Це може бути дуже корисним у багатьох аспектах, таких як:

  • Вилучення основних положень з матеріалу дослідження.
  • Швидке створення резюме та описів продуктів, що також є важливим для процесу створення маркетингового контенту.
  • Видалення непотрібних або повторюваних слів і деталей, щоб надати стислості створеному вмісту.

Чи безкоштовне використання підсумків на основі ШІ?

Більшість інструментів (включаючи той, який ми використовували вище) пропонують безкоштовну версію, яку можна використовувати необмежену кількість разів. Окрім цього, деякі навіть пропонують кілька режимів підсумовування для користувачів із різними вимогами до виводу.

Висновки

Для багатьох сучасних компаній створення якісного контенту для маркетингу є звичною справою, навіть необхідністю. На щастя, численні інструменти на основі ШІ можуть ефективно допомогти в цьому завданні. Одним із таких інструментів є AI summarizer. Він може сприяти створенню ефективного маркетингу контенту кількома способами, які ми докладно розглянули вище. Важливо пам’ятати, що основа успіху створення маркетингового контенту - це професійний маркетолог, який керує цим процесом, знає задачі, які стоять перед брендом, який він розвиває, а також слідує цінностям компанії, в якій він працює. ШІ - один з сучасних, досить ефективних інструментів, які дозволяють виконувати монотонні задачі або обробляти великі обсяги даних людям, які з ним працюють. Але ключовими і найціннішими ресурсами для будь-якої компанії залишаються люди, які працюють з сучасними технологіями і бізнес-інструментами. Якщо ви бажаєте приєднатись до команди розробників або менеджерів, які працюють над проектами з впровадження ШІ в бізнес-рішення, ми запрошуємо вас в команду ZFORT Group. Відкриті, актуальні вакансії є на сторінці з вакансіями. Приєднуйтесь, ми будемо раді співпраці з вами!

ПІДПИШИСЬ НА РОЗСИЛКУ