Вплив чат-ботів на веб-розробку

Чат-боти стають найбільш поширеним каналом для зв'язку з брендами. Крім того, за темпами використання чат-ботів останнім часом спостерігається тенденція до зростання.

Згідно з останніми статистичними даними, зараз 24,9% споживачів використовують чат-боти для взаємодії з бізнесом, порівняно з 13% у 2018 році.

Враховуючи ці цифри, не дивно, що чат-боти стають найгарячішою тенденцією розвитку для веб-розробки.

У цій статті ви дізнаєтеся, що таке чат-боти і як вони перетворюють веб-розробку.

Розуміння чат-ботів

Чат-боти - це комп’ютерні програми, засновані на технологіях штучного інтелекту (AI), таких як машинне навчання (ML) та обробка природної мови (NLP).

Чат-боти відіграють життєво важливу роль у сучасному світі технологій маркетингу та обслуговування клієнтів. З їх допомогою користувачі швидше знаходять відповіді на свої питання і як результат купують необхідне. Боти AI заохочують до самообслуговування.

Вони роблять кнопки спливаючого меню та функції пошуку зайвими. Розуміючи запитання клієнтів, вони забезпечують їм відповідний відгук на запит протягом декількох секунд. Перш за все, вони надають послуги споживачам у суцільному, рівноплинному форматі.

Як працюють чат-боти

Для запуску бота використовуються різні методи класифікації:

Боти, що відповідають шаблонам

Стандартною структурою для такого роду ботів є мова розмітки для штучного інтелекту (AIML - Artificial Intelligence Markup Language). При зіставленні шаблонів бот надає релевантнi вiдповiдi лише на питання, що існують у його моделях. Вони не можуть вийти за межі цих заздалегідь визначених зразків.

Використання алгоритмів

У базі даних повинен бути унікальний шаблон для бота, щоб надати релевантну вiдповiдь. Розробники часто використовують алгоритм Байєса, який допомагає їм створювати ієрархічну структуру і керувати нею.

Штучні нейронні мережі

Нейронні мережі дозволяють ботам аналізувати контекст у даних та надавати персоналізовані відповіді. З часом нейронна мережа стає більш інтелектуальною, допомагаючи боту створювати більш релевантнi відгуки на загальні запити.

Як чат-боти трансформують веб-взаємодію

Скажімо, клієнт хоче придбати продукт на веб-сайті електронного магазину. Він переходить до Інтернет-магазину, вибирає потрібну категорію меню, фільтрує товари / бренди та переглядає результати, поки не знайде потрібний товар.

Чат-боти покращують взаємодію з клієнтами різними способами.

Вони замінюють тривалий перегляд та навігаційні елементи веб-сайту. Вони надають користувачам більш природні, швидкі та зручні взаємодії у стилі запитань та відповідей. За допомогою бота Facebook Messenger користувачі можуть знаходити потрібні товари, навіть не відвідуючи веб-сайт.

Найголовніше, що чат-боти надають цілодобову підтримку та пропонують винятковий досвід роботи на всіх пристроях та каналах.

Чому технології Chatbot мають життєво важливе значення у веб-розробці?

Сьогодні ми спостерігаємо масове впровадження звикання до соціальних мереж та платформ обміну відео. Хмарні програми (cloud apps) та портативні натільні пристрої (wearable devices) піднімають на новий рівень майже кожен аспект нашого життя.

Це призвело до кількох тенденцій, що полегшують впровадження чат-ботів у веб-розробку.

Один з них - втома від мобільних додатків.

Оскільки мільйони додатків доступнi для скачування в App Stores/Google Play/HUAWEI AppGallery, компаніям стає важко розробляти унікальні програми. Навіть якщо ви створите мобільний додаток-вбивцю, який мав би підірвати ринок, буде важко виділитися серед безлічі інших мобільних додатків. Ось чому бренди покладаються на існуючі канали обміну повідомленнями, такі як Facebook Messenger. За статистикою, у 2018 році на платформі Messenger працювало понад 300 000 ботів.

По-друге, популярність програм обміну миттєвими повідомленнями зростає.

Statista виявила, що лише в березні 2019 року користувачі відправили понад 41 мільйон мобільних повідомлень за одну хвилину. З появою мобільних та cloud-based інструментів комунікації користувачі віддають перевагу швидкому спілкуванню. Вони очікують, що бренд відповість на їх пошукові запити майже миттєво, і саме тут немає рівних чат-ботам.

Переваги використання чат-ботів у веб-дизайні

У порівнянні з традиційними каналами спілкування, чат-боти мають багато переваг. Ось деякі з них.

Розмовний інтерфейс користувача

Боти тепер можуть слугувати окремими мікропрограмами.

Одним з таких прикладів є WeChat. Користувачі можуть спілкуватися з іншими людьми та компаніями. Вони також можуть читати новини, отримувати оновлення про погоду або замовляти квитки в кіно.

Бренди та веб-дизайнери можуть експериментувати з ботами для маркетингу, продажів та обслуговування клієнтів. Наприклад, Lyft дозволяє клієнтам замовляти поїздки через свою платформу чат-ботів. Netflix, навпаки, залучає користувачів до природних розмов. Він використовує дані клієнтів, щоб рекомендувати статистику та пропозиції щодо фільмів.

Персоналізовані результати проти традиційного перегляду

Обговорюючи переваги чат-ботів, ми розглянули кроки, які робить звичайний клієнт для здійснення покупки. Боти полегшують шлях клієнта (customer journey) до покупок.

Для початку: боти надають негайне обслуговування клієнтів. Вони враховують намір клієнта та надають конкретні відповіді на всі запитання.

Скажімо, клієнт хоче придбати пару черевиків. Замість того, щоб прокручувати сторінки продуктів і результати пошуку, вiн може запитати у бота: "У вас є якісь круті черевики?" Далі бот запитає його про матеріал виробу, колір та розмір. На основі цих даних надасть персоналізовані рекомендації щодо покупок і зробить це миттєво.

Поради розробникам

Щоб стати веб-розробником, спочатку потрібно отримати сертифікат веб-розробки. Він повинен навчити вас основ розуміння вимог клієнта, управління проектами веб-розробки, осмислення дизайну веб-сайтів та розробки баз даних.

Крім того, майте на увазі, що створення чат-бота відрізняється від створення веб-сайту або мобільного додатку. Ось декілька ефективних кроків:

  • Дізнайтеся більше про популярні бот-фреймворки та бібліотеки, зокрема Microsoft Bot Framework, Api.ai, Bottr.me та Wit.ai.
  • Розберіться з ML та NLP. Як розробник ботів, ви повинні розуміти основи нейронних мереж та моделі пошуку інформації. Для створення чат-ботів, що працюють на основі обробки природної мови, вам також потрібно бути знайомим з розпізнаванням сутності, тегами мовлення, синтаксичним аналізом залежностей, аналітикою намірів та настроїв, та токенізацією.
  • Пам’ятайте, що створення розмовних інтерфейсів є вашим пріоритетом. Чим краще чат-бот розмежовує намір користувача та його почуття, тим розумнішим буде його відгук. Однак категоризація введених даних користувачів є більш складною для CUI, ніж для стандартного графічного інтерфейсу.
  • Завжди створюйте макети ботів, щоб перевірити їх зручність та ефективність. Такі інструменти, як BotSociety, дозволяють веб-розробникам перевіряти потік розмов чат-ботів перед запуском своїх програм.

Висновки

Штучний інтелект змінює майже всі аспекти цифрового ландшафту, і веб-розробка не є винятком. Чат-боти забезпечують безперебійну роботу для користувачів та спрощують шлях клієнта до покупки. Таким чином, незабаром вони можуть замінити традиційні механізми перегляду товарiв.

Оскільки кількість брендів, які інвестують у ці технології, зростає, стати розробником ботів може виявитись для вас вигідним і перспективним напрямом професійного розвитку і правильним кар’єрним рішенням. Щоб розпочати розробку ботів, долучайтесь до спільнот чат-ботів, мереж з відкритим кодом та обговорень або приєднуйтесь до команди Zfort Group.

Будемо раді співпраці!

ПІДПИШИСЬ НА РОЗСИЛКУ